Wednesday, 22 April 2015

Διπλές μειώσεις

Όταν λέμε διπλές μειώσεις εννοούμε ότι από τρεις πόντους παίρνουμε έναν.  Όπως και στις απλές μειώσεις έτσι και στις διπλές έχουμε αρκετές επιλογές κάποιες από τις οποίες αποδίδουν αριστερή κλίση, δεξιά κλίση ή και χωρίς κλίση (κεντρικές μειώσεις)

Περισσότερα στο: http://www.plekontas.gr/pleksimo-odigies/vasikes-odigies/diples-meioseis.html
Copyright © Plekontas.gr

Tuesday, 7 April 2015

Το σκουφάκι της Ειρήνης

Απαιτούμενες γνώσεις: Ρίξιμο με 2 νήματα, Διπλή πλέξη & Μείωση σε ΔΠ 
Μέγεθος: Για εφήβους και ενήλικες, περίμετρος ως 55 εκατοστά

Read more at: http://www.plekontas.gr/patron/me-velones/to-skoyfaki-ths-eirhnhs.html
Copyright © Plekontas.gr

Monday, 30 March 2015

Μείωση σε διπλή πλέξη

Στο διπλό πλέξιμο δουλεύουμε σε ζεύγη πόντων πλέον. Στην πραγματικότητα πλέκουμε δυο διαφορετικά υφάσματα ταυτόχρονα, άρα πρέπει να κάνουμε μειώσεις και στα δύο αυτά υφάσματα

Read more at: http://www.plekontas.gr/pleksimo-odigies/texnikes-pleksimatos/meiwsh-se-diplh-plexh.html
Copyright ©

Μπολ για νήμα

Κάνοντας μια βόλτα σε αρκετά καταστήματα με νήματα θα βρείτε αυτά τα χαριτωμένα και άκρως χρηστικά μπολ 

Read more at: http://www.plekontas.gr/diafora/idees/mpol-gia-nhma.html
Copyright ©

Wednesday, 11 March 2015

Knooking - Καλός και Ανάποδος πόντος

Το ειδικό βελονάκι αυτής της τεχνικής συνοδεύεται από ένα νήμα γύρω από το οποίο φέρνουμε τους πόντους κάθε φορά που θέλουμε να τους πλέξουμε. Αυτό το νήμα από εδώ και έπειτα θα το αποκαλούμε "Ουρά".

Read more at: http://www.plekontas.gr/pleksimo-odigies/texnikes-pleksimatos/knooking-kalos-kai-anapodos-pontos.html
Copyright ©

Monday, 9 March 2015

"Μετέπειτα" τεχνική - Afterthought

Έχετε ακούσει ποτέ για το «Μετέπειτα»  πλέξιμο ή Afterthought; Τι είναι αυτό και πως εφαρμόζεται; Είναι τόσο απλό; Κι όμως αυτή η τεχνική κάνει το πλέξιμο μας ακόμα πιο εύκολο αφού αφήνει για το τέλος το πιο δύσκολο κομμάτι του πλεκτού. Εφαρμόζεται κυρίως στην πτέρνα της κάλτσας, σε τσέπες και στον αντίχειρα του γαντιού

Read more at: http://www.plekontas.gr/pleksimo-odigies/texnikes-pleksimatos/metepeita-technikh-afterthought.html
Copyright ©

Wednesday, 18 February 2015

Διατατικές ασκήσεις

Οι ασκήσεις και τα διαλείμματα είναι απαραίτητα για όσους πλέκουν. Αν θέλουμε να διατηρήσουμε την αποδοτικότητα μας φροντίζουμε να ξεκουραζόμαστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να κάνουμε ορισμένες ασκήσεις.